Sportproject Indonesië

In Indonesië Bukkitingi, leven veel kinderen in armoede. In december 2021 hebben we een sportclub gesteund, die speciaal is voor arme kinderen. Ze hebben van het geld meerdere sportspullen kunnen aanschaffen; Schoenen om te kunnen voetballen en spullen voor het boksen. Zodat iedereen recht en een kans heeft om mee te doen aan de samenleving.

Bril Project Nicaragua

In Februari 2022 Sponsort Tumbao met de opbrengst van onze 'koffie á la Hanke' speciaal aangemeten brillen voor twee zeer slechtziende jongens. Er komt een grote droom uit, met deze brillen zullen ze weer naar school kunnen en de lesstof op het bord kunnen zien! Dank aan alle drinkers van onze 'koffie á la Hanke'. Deze koffie verkopen wij, denkend aan onze vriendin Hanke die sprankelend in het leven stond en veel te vroeg overleed.

Walk of wisdom

Begin april lopen wij met jongeren een deel van de route van de Walk of Wisdom. Ieder met zijn eigen doel of zoektocht. Met behulp van crowdfunding en donaties konden wij deze pilot voor het eerst draaien dit jaar. Naast de voorjaarzon die komt kijken startten wij met sneeuw langs de weg! Bijzondere dagen met bijzondere momenten en inzichten.

Koken met Inge

Wil je ook een middagje ontspannen koken en bakken met een kok van Blixem? Dat kan in juni en juli. Als je niet alle dagen kunt geen probleem, dan kom je één middagje koken!

Vanaf 8 jaar. Woensdagmiddag van 14:30-16:30. (5 middagen, eigen bijdrage 3,50 per keer)

Bekijk de agenda voor alle activiteiten >